sobota, 6 listopada 2010

Szewc i jego pasja...

W końcu pierwszy artykuł o bardzo, bardzo dawna... Niestety składowa kilkunastu czynników uniemożliwiła mi w ostatnim czasie kontynuowanie pasji fotograficznej, ale z racji że miałem do dyspozycji aparat postanowiłem zabawić się w dokumentalistę i tak przy pomocy Pana Marka udało mi się zrealizować mały fotoreportaż o życiu i pasji Szewca - bynajmniej nie chodzi mi tutaj o przysłowiową "Szewską pasję" ale o to co lubi robić po pracy - a ma się czym chwalić...

Praca:

Pan Marek, fot. Jakub











Pasja : Tutaj wymaga kilku słów wstępu. 


Pan Marek :

- pięknie maluje


- w sklepie posiada kolekcję Singerków




 - Gra, tworzy, komponuje muzykę (człowiek orkiestra - grał na basie, gra na gitarze i wielu innych instrumentach, współtworzy zespół RAZEM gra progresywnego rocka)







Bardzo dziękuję Panu Markowi za możliwość zrobienia fotoreportażu, dziękuję również Panu Kubie z zaplecza :)



2 komentarze:

  1. Czym byłby człowiek bez pasji, chyba studnią z płytkim dnem

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę się oprzeć, muszę jeszcze jedno skomentować :-) o tuż dziś coś mnie podkusiło by w zstąpić do szewca w moim mieście, jakie było moje zdziwienie, gdy zobaczyłam pana Marka. Ale ten świat mały :-D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń